Skip to content

Czego można się dowiedzieć o grupie PKO BP?

Spis treści

Grupa Kapitałowa PKO Banku Polskiego jest jedną z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej, a PKO Bank Polski, jako podmiot dominujący w Grupie, jest wiodącym bankiem komercyjnym w Polsce pod względem skali działalności, kapitałów własnych, kredytów i depozytów, a także liczby klientów i wielkości sieci dystrybucji.

Grupa Kapitałowa PKO Banku Polskiego oferuje swoim klientom szeroki zakres usług bankowych, w tym: produkty bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych i firm, usługi bankowości korporacyjnej, usługi bankowości międzynarodowej, operacje skarbowe, działalność leasingową, usługi faktoringowe, zarządzanie funduszami inwestycyjnymi, zarządzanie portfelem ubezpieczeń, zarządzanie aktywami dużych przedsiębiorstw, usługi bankowości prywatnej dla klientów indywidualnych, zarządzanie funduszami emerytalnymi dla dużych przedsiębiorstw, zarządzanie portfelem nieruchomości dla klientów indywidualnych i firm. PKO infolinia udziela niezbędnych informacji swoim klientom.

Bank ma blisko 100-letnią historię i obsługuje ponad 8 mln klientów poprzez rozbudowaną sieć blisko 1200 oddziałów i 3000 bankomatów, a także systematycznie wzbogaca usługi bankowości elektronicznej pod marką iPKO oraz innowacyjne i wielokrotnie nagradzane płatności mobilne IKO.

PKO dąży do ciągłego podnoszenia jakości swoich usług pod hasłem „Codziennie najlepsi”. Przekłada się to na codzienną pracę ponad 27 tys. pracowników całej Grupy Kapitałowej, dzięki której wartości korporacyjne, takie jak Wiarygodność, Satysfakcja Klienta, Ciągłe Doskonalenie, Przedsiębiorczość, przekładają się na zadowolenie Klientów i wyniki biznesowe. Efektem tej pracy i potwierdzeniem zaufania do Grupy Kapitałowej jest m.in. wartość marki PKO, która wyceniana na ponad 3,7 mld zł jest dziś najcenniejszą marką finansową w Polsce.

3 komentarze

  1. Natalia
    23 czerwca 2022 @ 11:18

    Cieszę się, że istnieje PKO Bank Polski, jest to bardzo dobry i przyjazny dla klientów bank.

    Jest to bank, który istnieje od dłuższego czasu i dobrze sobie radzi. Obsługa klienta jest wspaniała, a ludzie są bardzo przyjaźni i pomocni. Witryna internetowa jest łatwa w nawigacji, a w ofercie znajdują się wspaniałe produkty.

  2. Grześ
    23 czerwca 2022 @ 11:19

    Korzystam z ich usług już od kilku lat i zawsze spotykam się z pomocą i zrozumieniem. Pomagali mi również w rozwiązywaniu problemów z moim kontem, a także pomagali mi otworzyć nowe konto, gdy tego potrzebowałem.

  3. Leszek
    23 czerwca 2022 @ 11:19

    Nigdy nie miałem żadnych problemów z bankiem, zawsze znajdowali rozwiązania wszystkich problemów, z którymi się zetknąłem. Pracownicy są bardzo uprzejmi i przyjaźni, zawsze pomagają znaleźć odpowiednie rozwiązanie każdego problemu.

Dodaj komentarz