Skip to content

Współpraca Shopee i Orlen w ramach dostępu do punktów odbioru paczek

Spis treści

Specyfika rynku ecommerce w Polsce polega na współpracy wszystkich serwisów zakupowych, bez konieczności posiadania sieci logistycznej i fizycznych sklepów. Umożliwia to konkurencję cenową, ale też utrudnia sprzedawcom utrzymanie tożsamości marki, co skutkuje jednorodnością oferty.

Dzięki tej współpracy użytkownicy serwisu będą mogli odbierać przesyłki na najbliższych stacjach benzynowych Orlen, a także kupować paliwo. Umożliwi to również zbieranie punktów przy zakupach na Shopee oraz uzyskanie rabatów na benzynę.

Współpraca pomiędzy Orlen a Shopee właśnie się rozpoczęła. Nie wiadomo jeszcze, czego można się po niej spodziewać, poza obecnością Paczkomatów kuriera w witrynach sklepowych partnerów Shopee. To zdecydowanie nie jest mała rzecz. Oznacza to, że po złożeniu zamówienia online, ludzie mogą otrzymać swoje paczki dostarczone w sklepach dokładnie tak, jak w przypadku każdego innego rodzaju firmy kurierskiej. Istnieje również możliwość odbierania paczek w urzędach pocztowych, ale wymaga to utworzenia tam osobnej kolejki.

Polska internetowa platforma zakupowa Shopee w połowie lipca 2022 roku rozpoczęła współpracę z koncernem paliwowym Orlen. Dzięki temu użytkownicy mają do dyspozycji punkty odbioru należące do koncernu paliwowego, w tym automaty pocztowe, kioski RUCH-u i punkty partnerskie. Szef Shopee Polska, Ian Ho, zakłada, że w najbliższym czasie współpraca Shopee i Orlenu będzie się dalej rozwijać. Dotyczy to nie tylko logistyki, ale także wspólnych akcji promocyjnych.

Dla sklepów internetowych współpraca z Orlenem oznacza szansę na poszerzenie swojej oferty o kolejną opcję wysyłki. Jak wiemy, klienci nigdy nie przepadają za opcjami i nie znoszą być ograniczani w swoich wyborach. Im więcej opcji dostępnych na Shopee, tym większa szansa na zwiększenie współczynnika konwersji. Infrastruktura Orlenu znajduje się w wielu metropoliach, więc oferowanie odbioru paczek na stacjach benzynowych czy nawet w lokalnym kiosku ma sens. Podobnie jest w drugą stronę – oferując kupującym opcję dostarczenia zakupów niemal wszędzie (np. do biur).

3 komentarze

  1. Marek
    27 lipca 2022 @ 12:04

    Jestem bardzo zadowolony z obsługi telefonicznej Shopee obecnej na stronie https://infolinia.info.pl/infolinia-shopee/. Polecam szukać wszelkich problemów z zakupami, wsparcie telefoniczne działa w bardzo profesjonalny sposób.

  2. Darek
    27 lipca 2022 @ 12:05

    Shopee to bardzo przyjazna firma, która wprowadza na rynek nowe wartości i większą wygodę. Jestem zadowolony i polecam ją wszystkim.

  3. Adam
    27 lipca 2022 @ 12:06

    Bardzo dobrze, ze ta współpraca ma miejsce. Polecam tę inicjatywę każdemu.

Dodaj komentarz